Tovar je roztriedený do rôznych kategórií, ktorých prehľad nájdete v ľavej časti obrazovky
Kliknutím na danú kategóriu sa vám zobrazí výpis tovaru spadajúceho do danej kategórie. Tovar môžete tiež vyhľadávať pomocou jeho názvu, keď do poľa nazvaného "Hľadanie" zadáte požadovaný názov a stlačíte tlačítko "Vyhľadaj"
Obsah košíka si môžete kedykoľvek pozrieť kliknutím na položku "zobraziť obsah košíka" v hornom menu.
Ak chcete pridať do košíka ešte ďalšie produkty, pokračujte znova výberom produktu. V opačnom prípade kliknite na tlačidlo Potvrdiť objednávku.
V prípade záujmu o tovar označený ako vypredaný a nedá sa Vám pridať do košíka, nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám zistíme jeho dostupnosť. Je možné že je na ceste k nám, alebo Vám dodatočne dáme vedieť kedy bude skladom a Vy si ho môžete objednať.
V ďalšom kroku si môžete ešte raz skontrolovať, sumu objednaného tovaru, spôsob doprav a spôsob úhrady. Ak ste zvolili všetko správne a máte záväzný záujem o vybraný tovar, kliknite na tlačilo „OK“ Systém vás presmeruje do časti sumarizácia objednávky, kde vidíte objednaný tovar, poštovné, vašu zľavu a celkovú konečnú sumu.
Nasleduje posledný krok objednávky a to vyplňte fakturačnú adresu , adresa dodania tovaru - tú vyplňte, iba ak je adresa dodania tovaru iná, ako adresa fakturačná.
Ak ste vyplnili všetky kontaktné údaje, kliknite na tlačítko Záväzne objednať. Po objednaní vám obratom príde potvrdzujúci e-mail alebo SMS. Ak Vám e-mail alebo SMS neprišla, objednávka NEBOLA úspešne prijatá. Objednávku skúste zrealizovať ešte raz. Ak by sa problém zopakoval, kontaktuje nás prosím.
Spoločnosť ARUN company s.r.o. zasiela objednaný tovar prostredníctvom prepravnej spoločnosti DPD alebo Slovenskou poštou.
Dobierka Slovenská pošta:
Slovenskou poštou zasielame balíky s váhou maximálne 5kg. K celkovej cene objednávky bude pripočítané poštovné a balné vo výške 7,40 € (vrátane DPH) – a to iba pri objednávkach nedosahujúcich celkovú sumu objednávky 70,- € s DPH.
Zásielky nad 70,- € s DPH zasielame výhradne prostredníctvom prepravnej spoločnosti DPD.
Prevodom vopred Slovenská pošta:
Slovenskou poštou zasielame balíky s váhou maximálne 5kg. K celkovej cene objednávky bude pripočítané poštovné a balné vo výške 6,40 € (vrátane DPH) – a to iba pri objednávkach nedosahujúcich celkovú sumu objednávky 70,- € s DPH.
Zásielky nad 70,- € s DPH zasielame výhradne prostredníctvom prepravnej spoločnosti DPD.
Dobierka DPD:
K celkovej cene bude pripočítané poštovné a balné vo výške 6,- € (vrátane DPH) - netýka sa objednávky nad 70,- € s DPH.
Prevodom vopred DPD:
K celkovej cene bude pripočítané poštovné a balné vo výške 5,- € (vrátane DPH) - netýka sa objednávky nad 70,- € s DPH.
Dobierka - v hotovosti/kartou pri preberaní tovaru kuriérovi DPD
Prevod na účet - bezhotovostná platba vopred ( Objednaný tovar Vám pošleme ihneď, po pripísaní peňazí na náš účet) Prosíme neuhrádzajte faktúru po prijatí potvrdzujúceho e-mailu. Tento je vygenerovaný automaticky. Odošleme Vám inštrukcie o platbe, VS a čísle účtu z expedície.
Platba kartou online - ľutujeme, momentálne tento spôsob platby nie je možný. Našou snahou je však v čo najbližšej dobe, Vám tento spôsob platby sprístupniť. Ďakujem za pochopenie.
Pri objednávke, ktorá presiahne celkovú sumu 50€, Vám pri vystavení faktúry odpočítame z nákupu 2%. Zároveň Vám pribalíme k Vašej objednávke malý darček od nás.
Kupujúci má právo reklamovať tovar pokiaľ ho obdrží poškodený, v rozpore s kúpnou zmluvou, alebo sa v záručnej dobe objaví skutočnosť znemožňujúca jeho obvyklé používanie.
Kontrola tovaru a jeho doručovacieho obalu
Skutočnosť o nájdenej závade pri doručení a spísaní protokolu nám prosím neodkladne oznámte a dohodneme sa na ďalšom postupne, napríklad na odoslaní nového balíka.
V prípade, že kupujúci preberá zásielku od dopravcu, je povinný skontrolovať neporušenosť obalu tovaru. Pokiaľ kupujúci zistí, že obal zásielky od dopravcu vykazuje známky poškodenia (balík roztrhnutý, prelepený páskou DPD, roztrhaný, pomliaždený balík) je pravdepodobné, že tovar vo vnútri balíka bude poškodený alebo rozbitý. Takúto zásielku by mal kupujúci odmietnuť prevziať a hneď ju reklamovať priamo u dopravcu. Dopravca následne spíše s kupujúcim protokol o nájdenej závade a zásielka bude doručená späť predávajúcemu.
Na neskoršie reklamácie závady (poškodený tovar pri preprave, chýbajúci tovar v balíku a pod.) zistenom mimo prítomnosti doručovateľa nie je toto možné brať na vedomie.
Postup reklamácie
po spracovaní podkladov bude kupujúci oboznámený s výsledkom reklamácie
Pre posúdenie reklamácie musí kupujúci poslať riadne vyplnený reklamačný protokol a priloženú foto dokumentáciu poškodeného tovaru, ako aj jeho vonkajšieho obalu, ktorá zaznamenáva predmet reklamácie a čitateľné číslo šarže a dátum expirácie daného tovaru
V prípade reklamácie nás prosím kontaktujte vopred telefonicky na čísle:+421948415285 alebo e-mailom: arun@arun.sk Zašleme Vám reklamačný protokol a dohodneme sa na nasledovnom postupe.
lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní
v prípade uznania reklamácie bude kupujúci vyzvaný na zaslanie reklamovaného tovaru späť na adresu: ARUN company s.r.o., PD Mošovce 265, 038 21 Mošovce
Upozornenie
Reklamovaný tovar baľte do vhodného a dostatočne ochranného obalového materiálu, aby vyhovoval nárokom prepravy tak, aby nedošlo v priebehu prepravy k jeho ďalšiemu poškodeniu
Pokiaľ je reklamácia oprávnená, kupujúci má právo na úhradu prostriedkov, ktoré vynaložil so zaslaním tovaru. Je však nutné, aby kupujúci túto skutočnosť doložil (doklad o zaplatení poštovného).
Ak je reklamácia neoprávnená nemáte nárok na uhradenie nákladov spojených so zaslaním tovaru naspäť predávajúcemu.
Prevádzkovateľ:
ARUN company s.r.o.
Mládeže 361 038 21 Mošovce
IČO: 46483900
IČ DPH: SK2820009808
Kontaktné údaje:
arun@arun.sk
www.arun.sk
+421 948 415 285